norrabynsholstein

Inlägg publicerade under kategorin 2012

Av Maria & Anders Lidström - 16 januari 2012 21:39

 


The dream of the white cow   Norrabyns Fanny Spirte * Income * Igniter * Mtoto


Det är svårt att ta bra kort  


Nog för i kväll........ SOV GOTT !!!!



Av Maria & Anders Lidström - 13 januari 2012 19:51

I dag har J.F fixat robban & Anders har kört in spån. Och lilla jag har varit och hämtat datorn för andra gången från reparation.Vad gör jag för fel då datorn hela tiden tjorvar  ?? I går var jag på Koklubbs möte & då fixade pojkarna gödselpumpen som gått sönder.

I dag har vi tagit in gamla Viktoria & tagit ut 2 sin kor.Annars har det inte hänt så mycke på farmen.




Nog för denna gång  

Av Maria & Anders Lidström - 5 januari 2012 16:25

  Vår bästa ko Norrabyn Fanny  Income * Igniter är med i Holstein international   





Av Maria & Anders Lidström - 4 januari 2012 19:34

Nytt år & nya möjligheter   därför har jag nu bytt blogg.Och hoppas jag ska trivas bättre med denna.

Tack!! Frida för tipset  


Nog för denna gång  



Ovido - Quiz & Flashcards